گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ کیش با حضوری فعالانه آخرین دستاوردهای خود را در معرض بزرگان فولاد و معدن کشور قرار داد.
به گزارش روابط عمومی گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش، این گروه که در بخش معدن هلدینگی از مرحله اکتشاف تا تولید نهایی محصولات فولادی به‌وجود آورده در بزرگترین گردهمایی فولادسازان کشور در کیش حضور یافت.
بر اساس این گزارش، مجتمع گندله‌سازی مادکوش که یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدکننده گندله در کشور است با حضور در این سمپوزیوم آخرین دستاوردهای خود را به فعالان و متخصصان زنجیره فولاد کشور معرفی خواهد کرد.
این گزارش حاکی از آن است که گروه ارزش با مشارکت در طرح فولاد ۱۰ میلیون تنی منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس، قطب جدیدی در صنعت فولاد کشور بوجود آورده است.
بر اساس این گزارش، بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد کیش با حضور بنگاه‌های بزرگ تولید کننده فولاد، سنگ‌آهن و سایر مواد معدنی از سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ به‌مدت سه روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد که گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش، یکی از حامیان اصلی این سمپوزیوم و نمایشگاه جانبی آن بود.